20 % airBaltic biļešu ir lēto cenu kategorijā 

Latvijas aviosabiedrība airBaltic pārdod aptuveni 20% lēto biļešu, tādējādi dodot iespēju šogad aptuveni 100 tūktošiem pasažieru ceļot ar biļetēm, kuru cena vienā virzienā atkarībā no maršruta ir 33 Ls, 39 Ls, 49Ls ar lidostu nodevām. Šis pasažieru skaits ir ievērojami lielāks nekā jebkuras citas aviosabiedrības uz un no Rīgas pārvadāto pasažieru skaits gada laikā. "Ieviešot vienvirziena biļešu cenu struktūru un arī jaunu pasažieru apkalpošanas koncepciju, mēs gaidījām patērētāju tiesību aizsardzības institūciju interesi par airBaltic darbību. Diemžēl šī interese ir radusies pēc atsevišķu deputātu un amatpersonu iniciatīvas, kurus interesē nevis nopietni aviosabiedrības attīstības jautājumi, bet gan iespēja lidojuma laikā bez maksas baudīt sviestmaizi," saka airBaltic prezidents Bertolts Fliks un piebilst, "mēs esam priecīgi, ka pēdējo divu gadu laikā airBaltic ir izdevies ieviest efektīvi strādājošu vienvirziena biļešu modeli ar cenām, kas ir konkurētspējīgas ne tikai aviācijas sektorā, bet arī autotransporta un dzelceļa pārvadājumos. Gribu uzsvērt, ka airBaltic vienvirziena biļešu cenu modelis ar zemām cenām ir pastāvīgi strādājoša sistēma nevis īstermiņa reklāmas akcija." airBaltic pašreizējā biļešu cenu politika ir bijis viens no svarīgākajiem faktoriem, kas būtiski ietekmējis pasažieru pieaugumu lidostā Rīga. Pārvadāto pasažieru statistikas dati uzskatāmi parāda straujo pieaugumu, kas kopš 2004.gada sākuma ir bijis vidēji 50% mēnesī salīdzinājumā ar pagājušo gadu. Tas nozīmē, ka pasažieri ļoti pozitīvi reaģē uz airBaltic piedāvājumu. "airBaltic tikai šī gada pavasarī ieviesa jauno pasažieru apkalpošanas konceptu pretēji daudzām citām pasaules aviosabiedrībām, kas to izdarīja jau krietni agrāk. Beidzot būtu jālauž priekšstats par to, ka lidojums ir ekskluzīvs pakalpojums. Lidojums ir tikai viens no pārvietošanās veidiem, tiesa gan - ātrākais un ērtākais. Šodienas aviācijas industrijā aviosabiedrības galvenais uzdevums ir koncentrēties uz lidojumu drošību, plašu maršrutu tīklu, ērtiem lidojuma laikiem un savienojumiem. Nav nekāda juridiska pamata aviosabiedrībai uzlikt par pienākumu nodrošināt ēdināšanas pakalpojumus lidojuma laikā. Tā ir aviosabiedrības brīva izvēle. airBaltic, izprotot situāciju, ir izvēlējusies visoptimālāko risinājumu – ekonomiskajā klasē piedāvāt iespēju nopirkt gan ēdienu, gan dzērienus," skaidro B. Fliks. Kopš airBaltic ieviesa vienvirziena biļetes, aviosabierības reklāmās pasažieri tiek informēti par airBaltic piedāvājumu atbilstoši Latvijas Republikas likumdošanai, kas būtībā ne ar ko neatšķiras no citu pasaules aviosabiedrību reklamēšanās veida. Papildus reklāmai airBaltic informē pasažierus par iespēju ekonomiskajā klasē iegādāties ēdienus un dzērienus par maksu rezervējot biļeti, kā arī aviosabiedrības interneta lapā airbaltic.lv Tāpat airBaltic jau savlaicīgi pirms jaunā pasažieru apkalpošanas koncepta ieviešanas informēja par to masu medijus.

Jaunākie komentāri