85% lidojumu Lufthansa veic precīzi paredzētajā laikā 

Lidsabiedrība Lufthansa tiek atzīta par punktuālāko lidsabiedrību Eiropā — 2001. gadā 85% lidojumu ir notikuši atbilstoši gaisa satiksmes plānam. 1999. gadā šis rādītājs bija tikai 70%. Pēc starptautiskajiem standartiem, punktualitāte ir starta laiks un 15 minūšu rezerve. Galvenie kavēšanās iemesli parasti ir drošības pasākumu izpilde un lidostas operativitāte. Lufthansa ir ieviesusi programmu "Operational Excellence", kura strādā pie visu procesu izmeklēšanas sakarā ar lidojumu kavējumiem. Lufthansa ir pirmā lidsabiedrība Eiropā, kura precīzi idenficējusi un definējusi visu procesu norisi pirms lidojuma. Šī jaunā programma "Allegro" tika ieviesta šā gada aprīlī, un tajā ar sekundes precizitāti tiek sekots visam procesam — pirmā pasažiera iekāpšana un izkāpšana, lidmašīnas uzpildīšana ar degvielu, salona tīrīšana, bagāžas transports. Visas šīs darbības stingri kontrolē un kavējumu gadījumā tiek nekavējoties izziņota dienesta trauksme, kura ļauj operatīvi reaģēt citām vienībām vienotajā procesā. Punktualitāte tiek arī finansiāli atbalstīta. Tas rada apkalpojošām firmām papildus motivāciju, kas kopumā Lufthansai dod konkureces priekšrocības attiecībā pret citām lidsabiedrībām. Lufthansas programma pašlaik ir vienreizēja, un citas lidsabiedrības cenšas sekot šim piemēram.

Jaunākie komentāri