ADwards sumina labākās idejas 

Vakar noslēdzās Radošās izcilības festivāls Adwards, kurā par ordeņiem cīnījās gandrīz 250 Latvijas reklāmas un dizaina speciālistu darbi. Balvas tika sadalītas divās - ideju un meistarības kategorijās. Ideju kategorijas TV grupā pirmās pakāpes ordeni ieguva Aldarim veidotā Armanda Leiša un Aināra Ščipčinska reklāma «Latgale», savukārt otrās pakāpes ordeņus saņēma autoru grupas Latvijas balzamam veidotā reklāma «Lidmašīna» un Zoom! veidotā «Eiropa - profesionāla sportiste». Drukātās reklāmas grupā ar pirmās pakāpes ordeni tika apbalvota Lailas Apšenieces un Kriša Salmaņa Hansas maiznīcas tēla kampaņa, bet otrās pakāpes ordeņus ieguva Leiša Fazer maiznīcām veidotais darbs «Druva. Svētku», Euro RSCG Riga uzņēmumam Carre radītais darbs «Cūkas» un Salmaņa un Ingusa Josta (Frank & Stein) veidotā pašreklāmas kampaņa «Divreiz stiprāka reklāma». Grupā «Tiešais mārketings» pirmās pakāpes ordeni ieguva Zoom! reklāma CSDD «Mugurkaula rentgens», bet otrās pakāpes ordeni - Edgara Māķēna, Jāņa Grīviņa un Renē Fišera darbs «EU Book». Par labāko sociālo reklāmu ar otrās pakāpes ordeni tika apbalvota aģentūra Zoom! — par reklāmu CSSD «Drink. Drive. Join.». Arī meistarības kategorijā tika piešķirti vairāki apbalvojumi. TV grupā otrās pakāpes ordeņus ieguva Edmunda Jansona "Zetcom" veidotā reklāma "Amigo ziemassvētki/sērija" un "Zoom!" ar darbu "Vestabalt mājas". Grafiskā dizaina grupā ar pirmās pakāpes ordeni tika apbalvots Ēriks Šulcs par "Lāčplēša alus" etiķešu dizainu "Cido pārtikas grupai". Industriālā dizaina grupā otrās pakāpes ordeni ieguva projektēšanas grupa "Arhitektonika" par darbu "Runājošie akmeņi", kas tika veidots Latvijas Investīciju un attīstības aģentūrai. Fotogrāfijas grupā par pirmās pakāpes ordeņa ieguvēju kļuva Oļegs Zernovs par Nacionālā teātra izrādei "Nora" veidoto fotogrāfiju, bet otrās pakāpes ordeni ieguva Gatis Rozenfelds par "Nissan" fotogrāfiju. Grupā "Interaktivitāte" apbalvojumi netika piešķirti. Animācijas grupā Gints Apsīts ieguva abu pakāpju ordeņus - pirmās pakāpes par "Diesel" un "Kessels Kramer" veidoto darbu "Ministry Messiah", bet otrās pakāpes - par reklāmu "SEB Vilnus Francija". Grupā "Reklāmas teksts" pirmās pakāpes ordeni ieguva "Zoom!" par reklāmu AS "Diena".

Jaunākie komentāri