«airBaltic» nostiprina reģionālā pārvadātāja pozīcijas 

"2003. gads ir bijis viens no veiksmīgākajiem kopš airBaltic pastāvēšanas. Jau 2002. gadā uzsāktās radikālās pārmaiņas aviosabiedrības darbībā pagājušajā gadā nesa augļus. 2003. gadā airBaltic pārvadāja 336 tūkstošus pasažieru, kas ir par 28% vairāk nekā 2002. gadā. Pagājušajā gadā ieviestā vienvirziena biļešu cenu struktūra ir pilnībā attaisnojusies un arī četri jaunatklātie maršruti ir bijuši veiksmīgi. Droši var teikt, ka airBaltic ir kļuvusi par spēcīgu reģionālo aviosabiedrību ar daudzsološu attīstības potenciālu," komentē Latvijas aviosabiedrības airBaltic prezidents Bertolts Fliks. Aviosabiedrības darbības pozitīvās attīstības tendences apstiprina tas, ka 2003. gadā airBaltic ir pārvadājusi par 74 tūkstošiem vairāk pasažieru nekā 2002. gadā. Vidējais lidmašīnu piepildījums visos maršrutos ir pieaudzis par 9%, šobrīd sasniedzot 61%. Savukārt 95.5% reisu izlidoja plānotajā laikā. Tas ir pat labāks rādītājs nekā Eiropas reģionālo pārvadātāju vidējais radītājs, kas ir 85%. "Mūsu darbības rezultāti liecina, ka airBaltic ir veiksmīgi apvienojusi tā saucamo lēto un tradicionālo aviosabiedrību labākas īpašības. Tās ir - vienvirziena cenu struktūra un biļetes par zemām cenām, kā arī tradicionālo aviosabiedrību pakalpojumu līmeni, lidojumus uz lielākajām lidostām un plašu savienojumu tīklu," saka B. Fliks. 2003. gads aviosabiedrībai airBaltic ir bijis izcils visos aspektos. Pirmkārt, airBaltic radikāli mainīja aviobiļešu cenu struktūru un ieviesa vienvirziena biļešu cenas uz astoņiem maršrutiem. airBaltic sāka piedāvāt biļetes par būtiski zemākām cenām kā līdz šim - no 19 LVL vai 29 LVL (bez lidostu nodevām). Otrkārt, aviosabiedrība paplašināja savu floti ar Boeing 737 – 500 tipa lidmašīnu, kas palielināja airBaltic pārvadājumu kapacitāti. Treškārt, 2003. gada laikā airBaltic veiksmīgi atklāja četrus jaunus maršrutus – uz Hamburgu, Minsku, Briseli un Amsterdamu. "2004. gadā esam plānojuši atklāt vairākus jaunus maršrutus, kā arī ievērojami palielināt lidojumu skaitu jau esošajos maršrutos. Tāpat turpināsim paplašināt airBaltic gaisa floti ar vēl četrām Boeing 737 lidmašīnām, divas no tām pienāks pavasarī un divas rudenī, kā arī Fokker 50 tipa lidmašīnām. 2004. gada beigās airBaltic flotē būs 14 lidmašīnas - 5 Boeing 737, 3 Avro RJ 70 un 6 Fokker 50," prognozē B. Fliks un uzsver, "taču svarīgākais ir tas, ka konsekventi turpināsim samazināt biļešu cenas, turpinot ieviest vienvirziena biļešu cenu struktūru visos maršrutos, izņemot Maskavu un Kijevu. Vienvirziena biļetes sākot no 29 LVL būs arī lidojumiem uz Stokholmu no 1. marta, Prāgu un Varšavu no 28. marta, Kopenhāgenu un Briseli no 1. maija, kā arī airBaltic jaunajos maršrutos – uz Oslo, Dublinu un Londonu." Avots: airBaltic

Jaunākie komentāri