Aktuāls jautājums uzņēmējiem - kā disciplinēt klientus maksāt laikā?  

Pēdējā laikā  arvien biežāk uzņēmēji saskaras ar kavētiem maksājumiem vai vispār neveiktu samaksu par produktiem vai pakalpojumiem, kas negatīvi ietekmē uzņēmuma finanšu rādītājus un attiecības ar piegādātājiem un partneriem. Klientus vairs tik ļoti nebiedē sankcijas - tie apzinās, ka ir situācijas noteicēji, jo šobrīd ikviens uzņēmums cīnās par klientiem. Tādejādi klienti nesamaksā vienam uzņēmumam, bet pēc turpmāka servisa vēršas pie konkurenta un tad pie nākamā. Kā disciplinēt savus klientus maksāt laikā, uzlabot parādu piedziņu un netērēt papildus līdzekļus parādu piedziņas uzņēmuma piesaistei vai tiesas izdevumiem?

Jaunākie komentāri