Aug Nordea elektronisko maksājumu popularitāte 

Apkopojot pirmā pusgada rezultātus, Nordea banka sasniegusi jaunu rekordu attālināto norēķinu jomā — 6 mēnešos kopējais bankas klientu veikto elektronisko maksājumu apjoms sasniedzis 491 miljonus latu, kas ir par 55 % vairāk nekā 2002. gadā attiecīgajā laika periodā. Šāds rādītājs sasniegts, pateicoties pieaugošai elektronisko maksājumu popularitātei pār manuāliem maksājumiem, kas tiek veikti klientu apkalpošanas centros. 2002. gadā bankas klientu veikto elektronisko maksājumu skaits sastādīja 80 % no visiem Nordea norēķiniem, un šī pusgada laikā šis rādītājs jau ir sasniedzis 86.2 %. Ingus Grasis, Nordea bankas klientu apkalpošanas tīkla direktors Latvijā: «Nordea Latvija sasniegtais rekords ir salīdzināms ar pasaulē modernāko banku rādītājiem attālināto norēķinu sektorā, kur šāda veida norēķini sastāda 80 — 90% no klientu veiktajiem maksājumiem. E—paradumu izveide starp mūsu klientiem ļauj būtiski samazināt bankas administratīvās izmaksas.» Nordea elektronisko norēķinu kanālu grupā ietilpst Solo Telefonbanka, Solo Internetbanka, Solo Mobilās WAP un GPRS bankas, savukārt, juridiskām personām tiek piedāvāta Solo Multibank, Solo Baltic un Solo Cash Transfer iespējas, kas paredzēta lielu darījumu attālinātai apstrādei. Nordea banka pasaulē apkalpo vairāk nekā 3.4 miljonus e—klientu.

Jaunākie komentāri