«Avis» sola ātrāku formalitāšu kārtošanu 

Eiropas vadošais auto nomas uzņēmums Avis ir nolēmis no šī gada 1. decembra ieviest jaunu “check-in” sistēmu, proti, “Avis Rapid Return”. Vairāk kā 150 Eiropas lielākajās lidostās un Avis centrālajās stacijās auto nomas klienti līdz pat 2004. gada pirmā ceturkšņa beigām tiks iepazīstināti ar jauno “check-in” sistēmu, kura ļaus klientiem ievērojami ietaupīt laiku, kārtojot norēķinu formalitātes. Speciāli uzstādītajos “check-in” datoros auto nomas darbinieks un klienti kopīgi novietos automašīnu tieši stāvlaukumā. Klients dažu sekunžu laikā saņems izdrukātu atpakaļ nodošanas apliecību un rēķinu. Visa servisa procedūra ilgst līdz 90 sekundēm, kā arī klientam ir iespējams saņemt rēķinu, kas ir izdrukāts viņam saprotamā valodā. “Avis Rapid Return” pārbauda atpakaļ atgriezto automašīnu, tās nobraukto kilometru skaitu, degvielas daudzumu un radītos kaitējumus automašīnai. Klients līdz ar to varēs saņemt izsmeļošu un pārskatāmu rēķinu. Jāatzīmē, ka šī sistēma jau tika veiksmīgi izmēģināta Eiropas lielākajās lidostās – Londonā-Hītrovā, Frankfurtē un Lisabonā. Rezultātā Avis auto nomas uzņēmums ir saņēmis pozitīvas atsauksmes, kas apliecina, ka klients ir apmierināts ar vienkāršo, nekomplicēto “Avis Rapid Return” sistēmas darbību. Avots: Eiropa.lv

Jaunākie komentāri