Baltijas reklāmas tirgus kopējie rādītāji 

Baltijas reklāmas tirgus, salīdzinot ar 2004. gadu, ir pieaudzis par 13 %. Līdz ar to kopējais Baltijas 2005. gada mediju reklāmas tirgus apjoms, balstoties uz «TNS» veiktā pētījuma datiem, ir sasniedzis 263,8 miljonus eiro. Lielākais reklāmas apjoma pieaugums Baltijā vērojams internetā, kas, salīdzinot ar 2004. gadu, pieaudzis par 56% un sasniedzis 7 miljonus eiro. Otrais lielākais reklāmas apjomu pieaugums Baltijā vērojams žurnālos - 14,6% un līdz ar to žurnālu reklāmas apjoms sastādīja 32,6 miljonus eiro. Tam seko televīzija ar 13,4% pieaugumu un kopējo reklāmas apjomu 95,6 miljoni eiro. Apmēram vienāds pieaugums ir bijis laikrakstos un vides reklāmā, katram mediju veidam attiecīgi 11,2% un 11,6% pieaugums, kas summāri sastāda 87,9 miljonus eiro laikrakstos un 16,8 miljonus eiro vides reklāmā. Radio reklāmas tirgus Baltijā 2005. gadā palielinājies par 7,1% un sastāda 23,1 miljonus eiro. Baltijā no kopējā reklāmas apjoma vislielāko daļu sastāda TV reklāma (36,3%), otrs lielākais apjoms ir avīzēs (33,3%), kam seko reklāma žurnālos (12,3%). Radio reklāma aizņem 8,8% Baltijas reklāmas tirgus, savukārt vides reklāma - 6,4%, internets - attiecīgi 2,7%, bet reklāma kino – 0,2%.

Jaunākie komentāri