BIOTHERM un UNICEF rīko akciju, lai veicinātu dzeramā ūdens pieejamību 

Kosmētikas zīmols BIOTHERM, kura panākumu pamatā jau kopš 1952. gada ir no avota ūdens iegūtu aktīvo vielu izmantošana, sadarbībā ar UNICEF rīko akciju AVOTI – DZĪVĪBAI. Tās ietvaros no katra pārdotā želejkrēma AQUASOURCE NON STOP viens eiro tiek pārskaitīts UNICEF, lai izbūvētu un atjaunotu akas, kā arī veiktu higiēnas apmācību sievietēm un bērniem. Saskaņā ar pēdējiem ANO Bērnu fonda (UNICEF) un Pasaules Veselības organizācijas datiem Latvijā 93% mājsaimniecību ir ūdens pieslēgums. Tikmēr Libērijā (3.2 milj.iedzīvotāju) tāds ir tikai 1 % mājsaimniecību, bet Ruandā (8.3 milj. iedzīvotāju) - 6%. Vairāk kā 1 miljards cilvēku, galvenokārt Āzijā un Āfrikā dzīvojošie, joprojām iztiek bez drošiem dzeramā ūdens ieguves avotiem. Pateicoties akcijai AVOTI – DZĪVĪBAI, 2003. gadā Beninā un Kambodžā tika ierīkotas 65 jaunas akas, bet 92 akas tika atjaunotas. Tas padarīja tīru ūdeni pieejamu 30 tūkstošiem cilvēku. Internetā plašāku informāciju par šo akciju var iegūt pēc adreses http://www.delasourcealavie.org.

Jaunākie komentāri