«Budget Car» izpētījuši klientu izvēli noteicošos faktorus 

Cena, pasūtot nomas mašīnu, ir noteicošā, tāds secinājums izriet no automašīnu iznomātāja Budget Car veiktās aptaujas. Saskaņā ar to 66% aptaujāto atzina, ka svarīgākais izvēles kritērijs par labu nomas mašīnai ir „laba cena”. 13,5% kā svarīgāko kritēriju minēja „labu servisu”. 89,4% aptaujas anketu aizpildīja vīrieši, 10,6% sievietes. Šī dzimuma attiecība arī atbilst procentuālajam sadalījumam starp sieviešu un vīriešu kārtas klientiem. Saskaņā ar veikto aptauju, 67% aptaujāto ir jau vairākkārt iznomājuši auto no Budget, 32,7% bija jauni klienti. Lielākā daļa atzina, ka vispirms ir iznomājuši mašīnu no Sixt (63 %), tālāk seko Europcar (44 %), Avis (26 %) un Hertz (20 %). 39,4% automašīnu iznomā privātiem mērķiem. Šajā grupā vairāk nekā 30% klientu nomas mašīnas izmanto līdz 5 reizēm gadā. Darba mērķiem automašīnas iznomā 17% aptaujāto un līdz pat 10 reizēm gadā. Kopumā tikai biznesa klientu daļa ir 44,2%. Secinājums – arvien vairāk pakalpojumu automašīnu šoferi arī privāti izmanto nomas mašīnas (15,4 %). Kaut arī saskaņā ar aptauju vēl joprojām 55,8% pasūtījumu tiek veikti pa telefonu, tomēr jau tagad 1/3 izmanto internetu. Tikai 1/5 priekšroku dod tiešai saskarei un tikai 2,9% izvēlas ceļojumu birojus, lai pasūtītu nomas mašīnu. Turklāt vairāk nekā 90% aptaujāto novērtēja savu pieredzi ar jauno Budget Car 2 tarifu modeli kā „ļoti pozitīvu”.

Jaunākie komentāri