Cer, ka našķosies vairāk 

Lai gan konkurence ir sīva, vietējais patērētājs spēcīgi reaģē uz cenu izmaiņām, pārtikas ražotāji saskata izaugsmes iespējas. Pēdējos divos, trīs gados Baltijas valstis piedzīvoja strauju ekonomikas lejupslīdi, pēc tam valstīm bija un ir jātiek galā ar krīzes radītajām sekām, un tas nenoliedzami spēcīgi ir ietekmējis daudzus biznesa veidus, tostarp plaša patēriņa preču ražotājus un tirgotājus. Patērētāju uzvedība mainās, bet eksperti sākuši runāt par gudro iepirkšanos. Dramatiski ir palielinājies pircēju «cenu jūtīgums», līdz ar to var novērot ārkārtīgi daudz un dažādus noieta veicināšanas pasākumu, jo neapšaubāmi cena diktē patērētāja lēmumu – pirkt vai nepirkt vienu vai otru lietu. Konkurence ir ārkārtīgi spēcīgi faktiski visās preču kategorijās, turklāt ne jau tikai starp ražotājiem, bet arī starp mazumtirdzniecības ķēdēm, situāciju tirgū raksturo Darjus Jalovecks (Darius Jaloveckas), Kraft Foods Lietuva pārdošanas vadītājs Baltijas valstīs.

Jaunākie komentāri