DHL Latvia rīko kampaņu, lai palielināt savu tirgus daļu 

Līdz 2005.gada beigām loģistikas kompānija DHL Latvia īsteno kampaņu «Sūtījumi bez raizēm» ar mērķi pastiprināt savas pozīcijas starptautiskā kurjerpasta pakalpojumu tirgū un paplašināt korporatīvo klientu loku. Kampaņa ir orientēta uz aptuveni 2000 Latvijas firmām, kurām vajadzība pēc vēstuļu un paku eksprespiegādēm nav regulāra, bet rodas laiku pa laikam. “Šādi sūtītāji, kā mērķauditorija, ir ļoti svarīgi DHL Latvia. Ar savām darbībām, ieskaitot īstenoto kampaņu, mēs centīsimies parādīt Latvijas uzņēmumiem, ka izdevīgāk un ērtāk ir pastāvīgi strādāt ar vienu loģistikas pakalpojumu sniedzēju. Jo ir pilnībā iespējama situācija, ka šodien klients nosūta steidzamu vēstuli ārvalstu darījuma partnerim, bet rīt viņam vajadzēs ar autotransportu nosūtīt gatavu produkciju uz kādu ES valsti, bet vēl pēc pāris dienām – pa jūru atvest kravu no Āzijas. Katru no uzskaitītajiem pakalpojumiem uzņēmējs var pasūtīt DHL, bet sadarbību var sākt ar bezmaksas steidzamu pasta sūtījumu uz jebkuru pasaules vietu,” sacīja DHL Latvia Tirdzniecības un mārketinga nodaļas vadītāja Mārīte Virbale. Firmām, kas saņēmušas no DHL Latvia ielūgumu piedalīties kampaņā «Sūtījumi bez raizēm», dota iespēja bez maksas nosūtīt steidzamu vēstuli vai paku līdz 0,5 kilogramiem uz jebkuru pasaules vietu. Ja pēc tam līdz šī gada beigām firma vēl četras reizes izmantos starptautisko eksprespiegāžu pakalpojumus, tad DHL kurjers tai dāvinās dāvanu – pārnēsājamu radio uztvērēju.

Jaunākie komentāri