Dod iespēju Latvijas reklāmas aģentūrām "paspīdēt" 

Globālais vides mediju industrijas tīkls "Clear Channel" un UNICEF (Apvienoto Nāciju Organizācijas Bērnu fonds) ir uzrunājuši radošās aģentūras visā pasaulē ar lūgumu piedalīties konkursā par labāko globālu UNICEF vides reklāmas kampaņu. Konkursa ietvaros aģentūrām jāpiedāvā kreatīvs risinājumus plakātu kampaņai, kas informētu par HIV/AIDS ietekmi uz bērniem un jauniešiem. "Clear Channel" tīkla Latvijas uzņēmums - "Clear Channel Latvia" ir vērsies arī pie Latvijas reklāmas aģentūrām ar aicinājumu piedalīties konkursā, par ko no vietējo aģentūru puses tika izrādīta liela interese. Idejas konkursam ar nosaukumu "Posterchallenge" ir jāiesniedz līdz šī gada 18.aprīlim. Uzvarētāja kampaņa parādīsies uz dažādiem "Clear Channel" vides reklāmas objektiem vairāk nekā 50 valstīs piecos pasaules kontinentos. Tāpat "Clear Channel" piešķirs 5000 ASV dolāru uzvarētājam un 5000 ASV dolāru UNICEF fondam. Konkursa žūrija sagaida no aģentūrām tādu reklāmu, kas sekmīgi informētu par UNICEF aktivitātēm saistībā ar HIV/AIDS un jauniešu auditoriju globālā mērogā. Žūrijas komisijā ietilps: Lords Patnems, UNICEF UK priekšsēdētājs, Sers Rodžers Mūrs, UNICEF Labās gribas aģents, Peters Sevels, UNICEF radošais direktors, Roberts Kempbels, McCann-Erickson UK radošais direktors, Klēra Bīla, Campaign Magazine redaktore un Stīvijs Springs, Clear Channel UK rīkotājdirektors.

Jaunākie komentāri