«EasyJet» pasažieri reģistrējas pašapkalpošanās kioskos 

Zemo izmaksu lidsabiedrība easyJet cer drīzumā ieviest “check-in” kioskus vairākās Eiropas lidostās. Šobrīd Ženēvas lidostā tiek izmēģināts pirmais easyJet pašreģistrēšanās kiosks. Drīzākie nākotnes plāni par pasažieru pašapkalpošanās sistēmu ieviešanu attiecas uz Berlīnes un Bāzeles lidostām. Ženēvas lidostā, kas ir īpaši pieprasīta tieši ziemas sezonā, jaunais easyJet “check-in” kiosks ļauj pasažieriem piereģistrēties uz pusi ātrāk, nekā līdz šim, un dod easyJet iespēju kļūt par vēl zemāku izmaksu lidsabiedrību. Līdz šim “check-in” kioski izmēģināti arī nelielajā Notinghemas lidostā Lielbritānijā, bet Ženēva ar daudz lielāko pasažieru plūsmu un ziemas sezonai raksturīgo specifisko bagāžu – slēpēm un sniega dēļiem – ir liels izaicinājums easyJet pasažieru pašapkalpošanās sistēmai. Visi easyJet pasažieri Ženēvas lidostā šobrīd saņem iekāpšanas kartes jaunajos “check-in” kioskos, ievadot savu kredītkarti, rezervācijas numuru, vārdu un uzvārdu. Tomēr, ja pasažieris vēlas nodot bagāžu, tam jārēķinās vēl arī ar parasto piereģistrēšanās procedūru. Pasažieri tādēļ nav apmierināti, ka piereģistrēšanās faktiski notiek dubultā – vispirms ar bagāžu pie reģistrēšanās galda un tad kioskā, saņemot iekāpšanas karti. Pēdējos gados gaisa pasažieru skaits ievērojami audzis, kamēr piereģistrēšanās sistēmas 10 gadu laikā palikušas praktiski nemainīgas. Ar 23 jaunajiem pašapkalpošanās kioskiem Ženēvas lidostā, easyJet demonstrē to, kādas izmaiņas nākotnē varētu sagaidīt lidostas visā pasaulē. Neskatoties uz bagāžas reģistrēšanas grūtībām, lielākā daļa pasažieru atzinuši jauno “check-in” sistēmu par ērtu un ātru.

Jaunākie komentāri