Eirovīzija - reitingu tabulu augšgalā 

Kā liecina mediju pētnieku TNS BMF dati, 51. Eirovīzijas dziesmu konkursa fināls, ko 20. maija vakarā tiešraidē no Atēnām rādīja Latvijas Televīzijas 1. kanāls, reitingu tabulā pārliecinoši ieņem līderpozīcijas — to noskatījušies vidēji 487.8 tūkstoši skatītāju jeb 21.9 % Latvijas iedzīvotāju. Kopējais skatītāju skaits tiešraides laikā (plkst. 22 - 24:30) sasniedzis 858.8 tūkstošus, Db informēja LTV sabiedrisko attiecību vadītāja Ieviņa Liepiņa. Tādējādi Eirovīzijas muzikālās sacensības šajā vakarā pārspējušas savu sportisko konkurentu - Pasaules hokeja čempionāta tiešraidi!. Arī pasaulē Eirovīzijas šovs ticis skatīts čaklāk nekā pērn. Vairāk nekā 40 valstīs raidīto Eirovīzijas pusfinālu noskatījušies par 35% vairāk skatītāju nekā pērn, bet finālu – par 28% vairāk. Apmeklējuma kāpumu pieredzējusi arī Eirovīzijas oficiālā mājas lapa www.eurovision.tv : šogad tajā reģistrējušies 4.2 miljoni viesu (par 1.1 miljonu vairāk nekā pērn), un kopumā lapai reģistrētas 98 miljoni vizīšu (pērno 85 miljonu vietā).

Jaunākie komentāri