Elektroniskās spēles kļūst par stimulu interneta pakalpojumu uzlabošana 

Elektroniskās spēles «Halo2» parādīšanas var kļūt par stimulu platjoslas interneta pakalpojumu uzlabošanai, raksta interneta portāls News.com. Portāls vēsta par pētījumu, kurā konstatēts – kopš spēles «Halo2» parādīšanas novembra sākumā uz internetam pieslēdzamo spēļu datoriem X-Box, pieaugusi platjoslas tīklu noslodze. Šo spēli, kas ir kauja pret citplanētiešiem ar dramatiskiem efektiem – fantastiskiem ieročiem, sprādzieniem, priekšmetu, ēku un dažādu mūdžu saplosīšanu – var vienlaikus spēlēt vairaki platjoslas internetam pieslēgti spēlētāji. News.com secina, ka turpinās pieaug špēlētāji un platjoslas pieslēgumu piegādātāju konkurences apstākļos var kļūt arvien svarīgāka šādu «satīklotu» spēļu uzturēšanas kvalitāte. Sevišķas grūtības var rasties, ja spēlē piedalās spēlētāji no vairākām savstarpēji attālām valstīm. Portāls norāda ka spēļu uzturēšan, piem., varētu veikties britu British Telecom (BT), kas jau tālējoši veicis pāreju no «parasta» telekomunikāciju pamattīkla uz modernu, pēc interneta standartiem (internet protocol – IP) ātrgaitas tīklu. Tas arī saskan ar prognozēm, ka mājas platjoslas interneta pieslēgumus arvien vairāk izmantos izklaidei – spēlēm, filmām, arī televīzijai. Cik zināms arī Lattelekom gatavojas pārejai uz platjoslu kā pamatpieslēguma veidu vismaz daļai savu mājsaimniecību klientu.

Jaunākie komentāri