Ericsson Latvijā zaudē pozīcijas mobilo telefonu tirgū 

Ericsson (tagad Sony-Ericsson) telefoni strauji zaudē savas pozīcijas Latvijas tirgū un galvenais iemesls esot kompānijas mārketinga politikas neskaidrības - tā ziņo lielākie telefonu pārdevēji. Sony-Ericsson Ziemeļvalstu reģiona menedžeris Rodžers Bulanders sa(Roger Bolander) atzina, ka sakara ar Ericsson koncerna lielajiem zaudējumiem, taupības nolūkos samazinātas kopuzņēmuma aktivitātes Latvijā un Baltijā. Zināmas grūtības arī bijušas ar telefonu saražošanu un piegādi, jo pieprasījums visos tirgos īslaicīgi pārsniedzis ražošanas jaudu, Tomēr R. Bulanders uzsvēra, ka Sony-Ericsson drīzumā atgūšot zaudēto. Dīleru pārstāvji teica, ka pēdējos mēnešos likvidēta Sony-Ericsson vietējā un reģionālā mārketing organizācija un samazinātas vietējā - tādēļ ātra - servisa iespējas. Šādos apstāklos Trodeks tirdzniecībā jaunpārdoto Ericsson telefonu īpatsvars noslīdējis uz 1 % šī gada maijā no 3,5 % martā un 4 % jaunpārdoto telefonu 2001. gada maijā, ziņoja Trodeks realizācijas daļas vadītāja Evija Vējiņa. Savukārt mobilo telefonu veikalu tīklā Dual reklāmas un mārketing daļas vadītāja Dace Škrabe teica, ka Dual tirdzniecībā jaunpārdoto Ericsson telefonu skaits pēdējā laikā noslīdējis zem viena procenta. Kā ziņo Latvijas mobilais telefons, arī lietošanā esošo Ericsson markas telefonu dala nedaudz sarukusi, no 11,3 % 2001. gada jūnijā līdz 8.4 % šī gada 1. jūnijā.

Jaunākie komentāri