Globālam tirgum vajadzīgi globāli līderi 

Pirms kāda laika bija ļoti populāri runāt par Latvijas Nokia meklējumiem, vismaz līdz brīdim, kad sašķobījās šī Somijas lepnuma tālākās izaugsmes stratēģija. Tad pieķērāmies idejai par Latvijas Skype. Lai kā mēs to sauktu, vēlme atrast produktu, kas būtu latviešu veiksmes stāsts pasaulē, nenorimst.Vieni aicina to meklēt tehnoloģijās, citi – valodu zināšanās, vēl citi – lauksaimniecībā. Iespējas, nenoliedzami, mums ir, jo, lai iekarotu globālo tirgu, biznesa ģeogrāfiskajai atrašanās vietai mūsdienās vairs nav būtiskas nozīmes.Globalizācija ir iespraukusies visur. Tomēr pavisam maz izskanējušas diskusijas par to, vai mums ir tādi līderi, kuri spētu šīs labās idejas un inovācijas iznest pasaulē. Manuprāt, ar pasaules klases biznesa, produktu vai pakalpojumu radīšanu vien nepietiek. Varbūt mums pat šādi produkti jau ir, bet trūkst spēcīgu, globālu līderu.

Jaunākie komentāri