Hansabankai izstrādāta sava brenda smarža 

Hansabankai ir izstrādata sava brenda (zīmola) smarža – tieši Hansabankai komponēts aromāts. To plānots izmantot atmosfēras veidošanai bankas telpās. Aromāts esot ļoti neuzkrītošs, taču atpazīstams. Hansabanka šobrīd to testē norēķinu grupā tirdzniecības centrā Domina, un klientu atsauksmes ir pozitīvas. "Domājot par servisu, Hansabanka vēlas savus klientus iepriecināt arī ar netveramām lietām un padarīt viņu vizīti bankā pēc iespējas patīkamāku, arī izmantojot banku nozarei netradicionālus paņēmienus. Hansabankas un tās zīmola cienītāji tagad var savu banku arī sajust ar ožu, jo ir izstrādāts īpašs Hansabankas zīmola aromāts. Tas ir Latvijā vēl nebijis jauninājums banku nozarē," informē Ieva Vikmane, Hansabankas sabiedrisko attiecību speciāliste. Hansabankas aromāts ir paredzēts vides pilnveidošanai bankas telpās, lai radītu neuzkrītošu komforta un labsajūtas atmosfēru klientiem un arī darbiniekiem. Aromāts ir ļoti viegls un neuzkrītošs, taču unikāls, līdz ar to – atpazīstams kā tikai Hansabankai raksturīgs. Tā kompozīcijas sastāvdaļas ir augstākās kvalitātes lotosa zieda un ūdens lilijas dabīgie ekstrakti. Aromāts saskan ar moderno bankas ofisa dizainu un augstajām tehnoloģijām, un tajā pašā laikā rada pozitīvas emocijas un labvēlīgu gaisotni darījumiem. Pašlaik aromāts tiek testēts Hansabankas norēķinu grupā tirdzniecības centrā Domina. Hansabanka arī aptaujāja klientus, lai uzzinātu viņu viedokli par jauninājumu. Dažas no atsauksmēm – patīkama smarža, patīkama atmosfēra kopumā, laiks pagājis ātrāk, domājot, no kurienes patīkamā smarža. Eksperimenta turpinājumā smarža tiks arī vizualizēta. Tās vizuālo attēlojumu veidos bankas vides foto, kas uzņemti filiālē Ķīpsala, ziedu un cilvēlu attēli. Bildes tiks rādītas monitoros Hansabankas norēķinu grupā Domina.

Jaunākie komentāri