Hansabankas smaržu izstrādājuši "Aroma Market" speciālisti 

Speciāli Hansabankai firmas "Aroma Market" speciālisti ir sakomponējuši Hansabankas brenda (zīmola) smaržu. Aromātu plānots izmantot atmosfēras veidošanai bankas telpās. Pašlaik aromāts tiek testēts Hansabankas norēķinu grupā tirdzniecības centrā Domina. "Aroma Market" uzskata, ka nedrīkst nepietiekami novērtēt cilvēka ožas nozīmi informācijas saņemšanā no apkārtējās vides. Taču mēs redzam, ka oža reklāmas nolūkos netiek izmantota tik bieži kā redze un dzirde, jo to nevar aktivizēt ar masu informācijas līdzekļu starpniecību. Tādēļ “Aroma mārketings” ir kaut kas jauns un nepierasts. Visdažādākie veikali visā pasaulē izmanto jaunās klientu iekārdināšanas iespējas, sākot ar modernu sieviešu apģērbu veikaliem līdz universālveikaliem un mēbeļu veikaliem, pat sadzīves elektronikas veikali pārdošanas stimulēšanai izmanto aromātu spēku. “Aroma mārketings” vienlaikus ar cenu, kvalitāti un tirdzniecības zīmi (Brand Name) kļūst par uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanas līdzekli.

Jaunākie komentāri