Hanzas Maiznīcas maina logo 

Latvijas maizes tirgus līderis a/s Hanzas Maiznīcas no šā gada maija sāk nomainīt savu logo. Hanzas Maiznīcas ģenerāldirektors Gaidis Gaspažiņš norāda, ka jaunais Hanzas Maiznīcas logo atspoguļo uzņēmuma izaugsmi par vienotu, integrētu uzņēmumu, kas mērķtiecīgi virzās uz līdera lomu ne vien Latvijā, bet arī Eiropas tirgos. Logo ir tapis, balstoties uz pētījumu un tirgus analīzes datiem un tas reprezentē Hanzas Maiznīcas misiju un vērtības atbilstoši šodienas situācijai. Gaidis Gaspažiņš atzīst, ka Hanzas Maiznīcas arī turpmāk vēlas cept iecienītāko maizi. «Maize ir mūsu ikdiena un mūža darbs, mūsu pūles un lepnums, mūsu amats un mūsu māksla,» uzsver Gaspažiņš. Latvijā Hanzas Maiznīcas ražojumi aizņem 30% tirgus un uzņēmuma produkcija tiek eksportēta arī uz ārvalstīm - Somiju, Igauniju, ASV un Īriju. Hanzas Maiznīcas ir Latvijas lielākais šāda veida produkcijas eksportētājs Latvijā.

Jaunākie komentāri