ICE dzelzceļš starp Frankfurti un Ķelni izmaksāja 6 miljardus eiro 

ICE ātrgaitas dzelceļa maršruts starp Frankfurti un Ķelni ir lielākais Vācijas dzelzceļa projekts, kurā tika ieguldīti 6 miljardi eiro, lai vilcieni varētu savienot abas pilsētas par vienu stundu ātrāk. Pēc 6 gadu būvēšanas 1. augustā Vācijas ātrākā un 6 miljardus eiro dārgā dzelceļa maģistrāle tiks nodota pasažieriem. Pirmais prezentācijas brauciens notika 25.07 ar 700 biznesmeņiem un politiķiem, kur katrs varēja pārliecināties par vilciena ātrumu 300 km/h un dzelzceļa pakalpojuma konkurētspēju ar lidmašīnu vai automašīnu. 177 km garais maršruts starp Frankfurti un Ķelni tiks veikts 76 minūtēs, saīsinot līdzšinējo braukšanas laiku gandrīz par stundu salīdzinājumā ar Reinas dzelzceļa līniju. Braukšanas biļetes cena vienam pasažierim ir 53,60 eiro, taču vecajā maršrutā saglabāsies ierastie 39 eiro vienā virzienā. Vilciens kursēs ik pēc divām stundām. Tehniskais raksturojums Projekta ietvaros tika uzbūvētas 7 000 būves, tostarp 30 tuneļi un 18 tilti pāri ielejām. Apmēram 21% dzelzceļa trases atrodas tunelī un 3% uz tiltiem. Garākais tunelis ir 4,5 km,garākais tilts 992 metri. Dzelceļa abās pusēs ir 3250 elektrības līnijas stabu, kuri nodrošina vilcienam eletropiedevi. Kopumā tika pārvietots 30 miljoni m> zemes jeb 2 miljoni pielādētas kravas automašīnas 20 000 km garumā. Dzelzceļa maršrutā tika izlietotas 300 000 tonnas tērauda un kabeļu garums sasniedza 3 300 km. Dzelzceļa sliežu kopējais garums šajā līnijā ir 850 km. Līdz 20 000 strādniekiem būvlaukumā Pie dzelceļa līnijas būvēšanas strādāja vienlaikus līdz 20 000 cilvēku, kas vēlreiz apstiprina vāciešu spējas efektīga darba organizēšanā. Taču būvniecības laikā tika savainoti vairāki desmiti cilvēku,15 strādnieki zaudēja arī dzīvību.

Jaunākie komentāri