Iecelts jauns SAS grupas prezidents 

Skandināvijas koncernu «SAS Group« vadīs zviedrs Matss Jansons – tā šonedēļ sēdē nolēma SAS grupas direktoru padome. Jaunais koncerna vadītājs savā amatā stāsies, sākot ar 2007. gada 1. janvāri. 54 gadus vecais M.Jansons nomainīs grupas vadītāja amata pagaidu izpildītāju Gunaru Reitanu, kurš šo amatu ieņēma pēc tam, kad šī gada maijā, nomainot darbu, no amata atkāpās piecus gadus par SAS prezidentu bijušais Jorgens Lindegards. Pēdējos 12 gadus vadījis dažādu nozaru lielus Zviedrijas uzņēmumus, M.Jansons ir gatavs turpināt SAS grupas reformu un stiprināt tās pozīcijas tirgū. «SAS vārdam un preču zīmei ir stipras pozitīvas konotācijas. Turklāt, SAS ir miljoniem klientu visā pasaulē un tūkstošiem kvalificētu darbinieku. Pašlaik SAS, tāpat kā visas pasaules aviācijas tirgus, nenoliedzami transformējas. Neraugoties uz spēcīgo konkurenci, SAS ir lieliskas iestrādes un stipri pamati attīstībai,« – teica jaunais SAS grupas vadītājs M.Jansons. Skandināvijas uzņēmējdarbības sabiedrībā viņš tiek augstu vērtēts par daudzveidīgo pieredzi, spēju veidot novatoriskus uzņēmējdarbības modeļus un personiskajām līdera īpašībām. Ekonomiku un socioloģiju studējušais M.Jansons no 1994. gada ir bijis prezidents tādos respektablos Zviedrijas uzņēmumos kā « Axfood« (pārtikas produktu tirdzniecība), «Fazer« (cepumu un konfekšu ražošana) un «Catena« (nekustamā īpašuma projekti). Pašlaik viņš ir dažādās jomās darbojošās uzņēmējdarbības grupas «Axel Johnson AB« prezidents. Jaunieceltais SAS grupas vadītājs ir precējies, ar ģimeni dzīvo Stokholmā un audzina četras meitas. Brīvajā laikā M.Jansons daudz sporto: spēlē tenisu, slēpo un skrien. Bez tam, viņš jau trīs reizes ir piedalījies Ņujorkas maratonā. M.Jansons pārņem SAS vadības stūri laikā, kad pasaules aviācijas tirgū vēl joprojām turpinās milzīgas transformācijas, kas aizsākās pēc 2001. gada 11. septembra terora aktiem. Šī katastrofa izraisīja ilglaicīgu civilās aviācijas pagrimumu, tai pašā laikā lēto lidojumu sabiedrību izplatīšanās diezgan spēcīgi palielināja konkurenci, bet pieaugošās degvielas cenas – aviācijas sabiedrību izdevumus.

Jaunākie komentāri