Iedzīvotāji: tirdzniecības centru pietiek 

Vairums Rīgas un Jūrmalas iedzīvotāju (40.6 % aptaujāto) ir apmierināti ar Rīgas tirdzniecības centru skaitu un izvietojumu, liecina kompānijas Data Serviss decembrī veiktais pētījums. Tirdzniecības centra izvēlē svarīgākais faktors ir ģeogrāfiskā atrašanās vieta (to minēja 75 % aptaujāto), kā arī cenu atlaides (72 %). Salīdzinoši nesvarīgas tirdzniecības centros respondentiem šķita labas bērnu izklaides iespējas un rotaļu laukumi (7 %), kā arī šovi un degustācijas (8 %). Trešdaļa Rīgas un Jūrmalas iedzīvotāju ir pārliecināta, ka atlaižu laikā cenas atbilst to patiesajai vērtībai, savukārt 16 % — ka pirms atlaidēm cenas tiek paceltas, lai pēc tam radītu to samazināšanas iespaidu. 48.4 % aptaujāto atlaižu laikā iegādājas nepieciešamās preces, 14.2 % gaida atlaides, lai lētāk iegādātos noskatītās preces, 10.6 % atlaižu laikā veido preču uzkrājumus, bet 28.8 % respondentu atzinuši, ka atlaižu iespaidā ir nopirkuši preci, bez kuras varētu iztikt. Preces izvēlē patērētāji ir diezgan patriotiski — pusei respondentu informācija par to, ka prece ražota Latvijā, veicina pirkumu, savukārt 5 % — no tā attur. Vairāk nekā puse respondentu – 51.2 % — atzinuši, ka preču meklēšanā vispār nav izmantojuši internetu, un vēl 22.4 % to arī neplāno darīt. Patlaban internetu preču meklēšanai izmanto 13.9 %.

Jaunākie komentāri