"Initiative/VIA" apgrozījuma kritums licis "noslīdēt" mediju agentūru topā no 3. uz 4.vietu 

Mediju agentūras "Initiative/VIA" (SIA "Reklāmas aģentūra VIA Media") neto apgrozījums 2004.gadā bijis 2,6 miljoni latu. Salīdzinot ar iepriekšējo (2003.) gadu, kad kompānijas neto apgrozījums, bija 2,92 miljoni Ls, "Initiative/VIA" neto apgrozījums krities aptuveni par 11%. Tāpat krities arī kompānijas kopējais apkalpotais apgrozījums Latvijā (veido neto apgrozījums un klientu tiešie mediju darījumi kopā) - no 3,7 miljoniem latu 92003.g.) uz 2,9 miljoniem latu pērn. Kopējā apgrozījuma kritums ir vēl lielāks - aptuveni 23%. Apgrozījuma kritums licis kompānijai Latvijas mediju aģentūru Topā "noslīdēt" no 3. uz 4.vietu. Kompānija "Initiative/VIA" pārstāv starptautisko mediju aģentūru tīklu "Initiative Worldwide". Latvijā "Initiative/VIA" sadarbojas ar reklāmas aģentūrām "Lowe Age" (SIA "Reklāmas aģentūra "Lowe Age""), "Bates/Red Cell", "McCann - Erickson Riga". "Initiative/VIA" mediju reitingu datu pircējs ir kompānija "MediaSCOPE". "Initiative/VIA" līdz 2004.gada aprīlim lietoja nosaukumu "VIA Media".

Jaunākie komentāri