Interneta ceļojumu pakalpojumu piegādātājs Ķīnā «eLong» progresē 

Kompānija eLong, kas ir interneta ceļojumu pakalpojumu piegādātāja Ķīnā, ir informējusi par otrā ceturkšņa rezultātiem, kuri uzrāda pieaugumu 55% apmērā. Kompānija ziņoja, ka tīrie zaudējumi 2005.gada otrajā ceturksnī sastādīja 396 000 ASV dolārus, salīdzinoši tajā pašā periodā pirms gada kompānija cieta zaudējumus 1,3 miljons ASV dolāru apmērā. ELong pārstāvji ziņo, ka otrā ceturkšņa rezultāti parāda jūtamu finansiālo un operatīvo rezultātu progresu. Šobrīd kompānija darbojas, lai nostiprinātu piedāvātos pakalpojumus un veidotu aizvien pieaugošu lojālu klientu bāzi. Ceturkšņa laikā kompānijas ienākumi no ceļojumu biznesa pieauga par 59%. Ienākumi no viesnīcām pieauga par 37% jeb 4,5 miljoniem dolāru, kamēr aviobiļešu tirdzniecība palielinājās par 122% sasniedzot ieņēmumus 604 000 dolāru apjomā. Aviobiļešu tirdzniecība sastāda 10% no kopējiem otrā ceturkšņa ieņēmumiem. Kompānijas Fortune Trip pārņemšana rāda, ka eLong investē “online” ceļojumu tirgus iespēju paplašināšanā. Šajā ceturksnī eLong ir noslēguši vienošanos arī par kompānijas Shanghai Xinwang Computer Technology Co un tās filiāles Bravado Investments Limited pārņemšanu. Papildus parakstīts stratēģiskās reklāmas sadarbības vienošanās ar Ķīnas interneta portālu SINA Corporation. 2005.gada III ceturksnī eLong prognozē ieņēmumus 6,5-7,2 miljonu ASV dolāru apmērā, kas ir par 39-53% vairāk nekā 2004.gada III ceturksnī.

Jaunākie komentāri