Interneta lietotāju nacionālās īpatnības 

Interneta tirgus pētniecības firma Novatris divas reizes gadā analizē Francijas, Spānijas, Itālijas, Vācijas un Lielbritānijas interneta lietotāju tendences. Pētījumos ir konstatēts, ka Eiropas interneta lietotāji nav vienādi savās prasībās attiecībā uz digitālo komunikāciju. Piemēram, Spānijā 60% interneta lietotāju ir jaunāki par 35 gadiem, Vācijā, Francijā un Itālijā 50%, bet Lielbritānijā 40%. Līdz ar to vecuma atšķirības starp dažādu valstu interneta lietotājiem būtiski ietekmē piedāvājumu digitālajā vidē. Vācieši labprāt lieto maksas pakalpojumus internetā, piemēram, foto pakalpojumi, īsziņu dienestus vai datorspēles. Vācieši labprātāk kā citi eiropieši iesaistās elektroniskos izsolēs, izvieto elektroniskos maksas sludinājumus. Itālijas un Francijas interneta lietotāji ir samērā atturīgi pirkumiem internetā. Britu interneta lietotāji ļoti aktīvi iegādājas mūziku internetā. Atšķirības ir interneta lietotāju vidū attiecībā uz reklāmu, piemēram, briti un franči ļoti labprātīgi reaģē uz reklāmas piedāvājumiem. Franči ļoti labprāt piedalās dažādās vinnesta spēlēs.

Jaunākie komentāri