Izstrādāta Baltijas lauku tūrisma mārketinga stratēģija 

„Lauku ceļotājs” sadarbībā ar Lietuvas un Igaunijas lauku tūrisma asociācijām ES Phare līdzfinansēta projekta ietvaros ir izstrādājis Baltijas lauku tūrisma mārketinga stratēģiju 2004.-2010. gadam. Stratēģijas ietvaros veikta apjomīga Baltijas lauku tūrisma piedāvājuma un pieprasījuma analīze, kas balstīta uz klientu un naktsmītņu saimnieku aptaujām. Balstoties uz šo analīzi ir izvirzīti kopīgi lauku tūrisma mārketinga mērķi, definēti mērķtirgi un mērķgrupas un izvēlētas stratēģijas šo grupu uzrunāšanai un mērķu sasniegšanai. Šī lauku tūrisma mārketinga stratēģija ir paredzēta kā daļa no kopējās Latvijas valsts tūrisma mārketinga stratēģijas, ko izstrādā Tūrisma attīstības valsts aģentūra. Stratēģijas saturu iespējams aplūkot internetā: http://www.celotajs.lv/aktualitates_lv.html. Baltijas lauku tūrisma interneta rezervāciju sistēma Jau minētā ES Phare programmas projekta ietvaros ir pabeigta arī Baltijas lauku tūrisma interneta rezervāciju sistēmas tehniskā izstrāde. Šobrīd jaunā sistēma strādā testa režīmā. Plašākai publikai jaunā interneta rezervāciju sistēma būs pieejama 2004. gada nogalē. Ar šīs sistēmas palīdzību tūristi varēs ne tikai izvēlēties sev piemērotākās lauku naktsmītnes Latvijā, Lietuvā un Igaunijā pēc dažādiem parametriem, bet arī aplūkot katras naktsmītnes noslogojuma kalendāru, izdarīt rezervācijas un veikt pakalpojumu apmaksu internetā. Avots: Asociācija "Lauku ceļotājs"

Jaunākie komentāri