Izveidots jauns Latvijas mediju aģentūru Tops 

Latvijas Reklāmas asociācija (LRA) un tās struktūrvienība LRA/JIC (JIC - Joint Industry Commitee; Apvienotā Industrijas Komiteja) apstiprinājušas jaunu Latvijas mediju aģentūru Topu. Jaunajā Topā ir vairākas atšķirības no LRA marta sākumā publiskotā mediju aģentūru Topa. Jaunajā topā nav mainījušies Topa līderi - pirmo četru pozīciju ieņēmēji: 1. "OMD Latvia"; 2. "Media House"; 3. "Mediapool"; 4. "Initiative/VIA". Pārmaiņas ir skārušas 5.-12.vietu ieņēmēju izkārtojumu Topā. Lielākās izmaiņas: - Jaunajā Topā 5.vietu ieņem "Starcom Worldwide Riga", kas iepriekš publicētajā Topā ieņēma 7.vietu; - Jaunajā Topā no 5. uz 8.vietu ir "precizēta" mediju aģentūra "MindShare Latvia" (SIA "Media Bridge"); - Jaunajā Topā ir iekļauta kompānija "Baltic FCB" (ieņem 9.vietu), kas iepriekš publiskotajā Topā nebija iesniegusi datus.

Jaunākie komentāri