«KLM» piedāvā pilnīgu pašapkalpošanos pie biļešu reģistrācijas 

Lidsabiedrība KLM Royal Dutch Airlines ir uzstādījusi divpadsmit speciālus bagāžas novietošanas punktus un ievērojami palielinājusi biļešu reģistrācijas pašapkalpošanās iekārtu skaitu Amsterdamas Šipolas (Schiphol) lidostā. KLM piedāvā saviem pasažieriem reģistrēt lidmašīnu biļetes internetā vai izmantot pašapkalpošanās biļešu reģistrācijas ierīces lidostā. Pasažieri, kam ir elektroniskās biļetes, internetā var reģistrēt tās, izvēlēties sēdvietu un izdrukāt savu iekāpšanas ceļazīmi 30 stundas pirms lidmašīnas pacelšanās. Pasažieri, kas nav reģistrējuši savu biļeti internetā, bet, kuriem ir iepriekš izdrukāta biļete, var to izdarīt, izmantojot pašapkalpošanās iekārtas pakalpojumus lidostā. Pasažieri, kas ceļo ar rokas bagāžu, pēc biļešu rezervācijas var doties uz lidmašīnu. Tie, kam ir lielākas bagāžas, tā jānovieto speciālajos bagāžas novietošanas punktos. Šeit personāls ātri apskatīs klienta ceļošanas dokumentus un arī viņš varēs doties uz lidmašīnu. Amsterdamas Šipolas lidosta ir izmēģinājusi jaunos bagāžas novietošanas punktus un līdz aprīlim dubultos to skaitu. KLM un Šipolas lidosta kopīgi investē šai projektā, lai paplašinātu jauno pašapkalpošanās piedāvājumu. Jaunievedums ir KLM atbilde uz pieaugošo pasažieru prasību pēc lielākas efektivitātes un uz klientu vēlmi pēc lielākas kontroles pār ceļošanas procesu. Jaunās iespējas atstās pagātnē garās rindas pie biļešu reģistrācijas. Tagad, kad e-biļetes un ceļazīmes ir uzglabājamas elektroniski, tās nevarēs pazaudēt vai nozagt - pasažieri un ceļojumu aģenti biļetes varēs izdrukāt vēlreiz jebkurā laikā. Avots: Eiropa.lv

Jaunākie komentāri