Ko darba devējam par potenciālo darbinieku liecina viņa «e-identitāte»? 

Sociālie tīkli Latvijā turpina savu uzvaras gājienu, piesaistot arvien jaunus lietotājus. Notikumu atspoguļojums fotogrāfijās un video, ieraksti par ikdienas gaitām un novērojumiem, viedokļa izteikšana par dažādiem apkārt notiekošajiem procesiem – tas viss tiek pausts caur sociālajiem tīkliem, neizbēgami radot par katru no to lietotājiem konkrētu priekšstatu. Ja vien sociālo tīklu lietotājs nav mainījis privātuma uzstādījumus, profilā publicētā informācija ir visiem, tostarp esošajam un potenciālajam darba devējam brīvi pieejama. Tādēļ, ja iepriekš, lai papildus CV un motivācijas vēstulei uzzinātu ko vairāk par konkrēto cilvēku, tika «iegūglēts», tad patlaban nereti tiek aplūkoti arī profili sociālajos tīklos. To saturam ne vienmēr ir izšķiroša loma lēmuma pieņemšanā par uzaicināšanu uz daba interviju, taču tā ir iespēja jau iepriekš gūt kaut nelielu priekšstatu par cilvēka personību un rakstura iezīmēm.

Jaunākie komentāri