Konkursam "Baltic Brand 2005" sanemti 57 pieteikumi 

Noslēgusies pieteikumu pieņemšana dalībai konkursam "Baltic Brand'2005", kuru rīko Latvijas Biznesa skola un mārketinga komunikāciju aģentūra Alfresco. Šogad kopā iesniegti 57 pieteikumi: 12 Baltijas brenda kategorijā un Nacionālo brendu kategorijā (Latvijā — 20, Lietuvā — 20, Igaunijā — 5), Dienas biznesu informēja konkursa "Baltic Brand'2005" projektu vadītājs un aģentūras "Alfresco" projektu vadītājs Vladimirs Korickis. Šogad konkurss ir atvērts arī starptautiskajiem zīmoliem, t.i. tiem, kas nav radīti Baltijā. «Rezultātā saņēmām pieteikumus no tādiem pasaulē pazīstamiem zīmoliem, kā — Oriflame, Garnier, Mach3 Turbo, Bosch, Knauf, Santa Maria,» informē V.Korickis. Starptautisko brendu līdzdalība stimulējot vietējos uzņēmējus veidot un attīstīt stiprus vietējos brendus. Konkursa noslēgums un uzvarētāju apbalvošana paredzēta 19.maijā Rīgā, 7.Baltijas Ekonomikas foruma ietvaros. Pērn Baltijas brenda kategorijā uzvarēja Hansabank, bet par Latvijas nacionālo brendu tika atzīts Kontaktu Centrs 118.

Jaunākie komentāri