Konkursam "Sabiedrisko attiecību Gada Balva 2005" pieteikts vairāk darbu nekā pērn 

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas (LSAKA) un Latvijas asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP) organizētajam konkursam 'Sabiedrisko attiecību Gada Balva 2005' šogad kopā iesniegti 25 darbi 5 nominācijās. Visvairāk darbu iesniegti nominācijās 'Marketinga komunikācijas' un 'Korporatīvās komunikācijas'. Uzvarētāju paziņošana un apbalvošanas ceremonija notiks 10.maijā plkst. 17.00, starptautiskās sabiedrisko attiecību konferences "PR Challenge 2005" noslēgumā. Visus konkursam iesniegtos darbus to autori prezentēs konferences pirmajā dienā – 9.maijā. “Pirms žūrijas vērtējumi ir apkopoti, var izteikt gandarījumu par diviem pozitīviem aspektiem. Pirmkārt, konkursam iesniegto darbu ir vairāk nekā pērn, otrkārt, kvalitātes ziņā kopīgais īstenoto kampaņu līmenis ir audzis. Tas liecina par profesionalitātes pieaugumu sabiedrisko attiecību nozarē”, komentē LSAKA prezidente un kompĆnijas "Komunikāciju aģentūra/Edelman Affiliate" valdes priekšsēdētāja Signe Reinholde. Balvas tiks pasniegtas par labākajiem sabiedrisko attiecību projektiem 5 nominācijās: - Marketinga komunikācijas; - Sociālā kampaņa; - Korporatīvās komunikācijas; - Valsts un pašvaldību sektora kampaņa; - Reģionālā - starptautiskā kampaņa. Darbi netika vērtēti nominācijās 'Krīzes komunikācijas', 'Sabiedriskā politika' un 'Iekšējās komunikācijas'. „Tas, ka liela konkurence izveidojusies noteiktās nominācijās, savukārt dažās darbi netika iesniegti vispār, savā ziņā liecina par tendencēm sabiedrisko attiecību pakalpojumu tirgū un norāda, kuri ir pieprasītākie un visvairāk realizētie sabiedrisko attiecību instrumenti un virzieni”, atzīst Signe Reinholde. Krīzes situāciju risinājumiem un lobisma kampaņām vēl nav iestājies noilgums, lai klienti un aģentūras būtu gatavi tās publiski prezentēt un nodot vērtēšanai. Šogad konkursam iesniegtos darbus vērtēja vairāk nekā 30 ekspertu žūrija, kuras sastāvā ir sabiedrisko attiecību un saistīto nozaru eksperti - sociologi, reklāmas un marketinga speciālisti, mediju pārstāvji un akadēmiskie mācībspēki.

Jaunākie komentāri