Krievijas degvielu vajag konkurencei ar leišiem 

«Es saprastu. ja autopārvadātāji nodarbotos ar kontrabandu un ievestu degvielu papildus degvielas bākās, taču mēs ar to nenodarbojamies — vienkārši standarta degvielas bākās iepildām degvielu, un es neredzu nekādu pamatojumu, kāpēc to varētu un vajadzētu ierobežot,» iespējamo degvielas limitu škērsojot Krievijas robežu automašīnas bākās komentē autopārvadātāja J & P Logistics vadītājs Pēteris Dembo, uzsverot, ka, piemēram, vieglajām automašīnām par nekādiem limitiem nerunā. Autopārvadājumu kompānijas Atek vadītājs Vladimirs Butānovs savukārt norāda, ka Krievijas degviela uzņēmējiem ir ļoti nepieciešama konkurētspējai ar Polijas un Lietuvas autopārvadātājiem. «Mēs jau tā knapi spējam konkurēt ar lietuviešiem un, ja noteiktu limitu degvielai, tad papildu izmaksas augstāko degvielas cenu dēļ pirmām kārtām atsauktos uz mūsu jau tā nelielo peļņu, bet pēc tam nāktos pacelt arī frakta likmes, kas savukārt iedragātu Latvijas autopārvadātāju konkurētspēju,» skaidro V. Butānovs. Autopārvadātāji arī atgādina, ka šobrīd tiekot skaitīts katrs santīms un uzņēmēji rupīgi plānojot, kad un kurā valstī uzpildīt degvielu, lai varētu maksimāli ietaupīt līdzekļus.

Jaunākie komentāri