Lāčplēsim jauns alus 

AS Lāčplēša alus papildinājis produkcijas klāstu ar jaunu alus šķirni - Lačplēsis Premium, savukārt pārējās alus šķirnes tagad tiek ražotas pēc uzlabotas receptūras. Ražošanas tehnoloģiju attīstībā šogad AS Lāčplēša alus ir plānojusi investēt vairāk nekā 1 miljonu latu. Gada pirmajos mēnešos jau ir izlietota puse no šīs investīciju summas, kas ļauj uzņēmumam tagad nodrošināt nemainīgu produkcijas kvalitāti. AAS Lāčplēša alus vadība prognozē, ka, pateicoties alus Lāčplēsis produkcijas klāsta papildināšanai un pilnveidošanai, kā arī pārdošanas atbalsta aktivitātēm, būtiski pieaugs uzņēmuma pārdošanas apjomi. Alus Lāčplēsis arī līdz šim ir bijis populārākais AS Lāčplēša alus produkts. Šobrīd AS Lāčplēša alus pēc pārdotā alus apjoma ieņem 4. vietu starp Latvijas alus darītavām. AS Lāčplēša alus 2004. gadā piederēja 7% no kopējā Latvijas alus tirgus, un uzņēmums realizēja 10 404 930 litru alus. Uzņēmuma apgrozījums pērn bija 4 075 566 lati. The Royal Unibrew A/S ir Skandināvijas otra lielākā alus ražotāju grupa, kas apvieno četras Dānijas (Albani Bryggerierne, Ceres Bryggerierne, Faxe Bryggeri un Maribo Bryghus) un divas Lietuvas (AB Tauras un AB Kalnapilis) alus darītavas, kā arī Latvijas sulu un atspirdzinošo dzērienu ražotāju SIA Cido Pārtikas Grupa un alus ražotāju AS Lāčplēša alus.

Jaunākie komentāri