Lojalitātes kartes piedāvā aizstāt ar «gudro» uzlīmi 

Latvijas uzņēmums SIA Farcore Finance izstrādājis tehnoloģiju Walmoo, kas ļauj atbrīvoties no daudzajām veikalu lojalitātes kartēm, apmainot tās pret «gudro» uzlīmi uz telefona. «Visi gaida, kad būsim gatavi parādīties publiski. Pirmajam ir visgrūtāk, taču kādam tas būs jāuzsāk un ir daudz piemēru, ka pirmie paliek atmiņā vislabāk, piemēram, SMS credit pirmie piedāvāja mini kredītus un visi to atceras. Mēs gribam būt pionieri šajā lauciņā,» tā Guntis Čoders, Walmoo (SIA Farcore Finance) līdzīpašnieks. Walmoo ir mobilā lojalitātes, komunikācijas un identifikācijas platforma, ar ko iecerēts izskaust plastikāta klientu kartes - cilvēks var iztukšot maku un daudzu plastikāta klienta karšu vietā lietot vienu uzlīmi, kuru noskenējot tiek apliecināts, ka tas ir viņš.

Jaunākie komentāri