LTV izglābusies no bankrota 

Pēc vairāku mēnešu diskusijām beidzot panākta vienošanās starp Latvijas Televīziju (LTV) un mediju aģentūru Media Bridge par pērn noslēgtajiem neizdevīgajiem reklāmas līgumiem. Jaunā vienošanās tiks oficiāli apstiprināta tuvākajā laikā, taču LTV ģenerāldirektors Uldis Grava panākto kompromisu vērtē pozitīvi: «Ja paliktu spēkā līdzšinējie līguma nosacījumi, tad tas nozīmētu LTV drošu bankrotu. Toties jaunie līguma noteikumi ir LTV uzvara.» Mediju aģentūras Media Bridge direktors Egīls Kupcis Db uzsvēra, ka šī vienošanās ir abpusēji izdevīga un piebilda, ka izmaiņas līgumos nekādā veidā neietekmēs aģentūras klientus, ar kuriem noslēgti līgumi. Panāktā vienošanās paredz, ka pārdotā zemā reklāmas laika cena tiks paaugstināta divarpus reizes, kā arī tiks likvidētas jebkādas garantijas pret privātām firmām, respektīvi, pret SIA Hansa līzings, ar kuru LTV uzņēmumsies trešās personas saistības 354 000 latu apjomā, noslēdzot faktoringa līgumu. Tiks ierobežots arī aģentūras klientu loks līdz 10 reklāmdevējiem, pēc U. Gravas vārdiem, tas pasargās LTV no situācijas, kad priekšvēlēšanu laikā Media Bridge varētu izņemt visu reklāmas laiku uzreiz, pārpludinot LTV ēteru. Media Bridge nāksies paņemt atpakaļ LTV piegādāto nevajadzīgo tehniku.

Jaunākie komentāri