LTV2 pārtaps par LTV 7 

No nākamā gada Latvijas Televīzija (LTV) mainīs nosaukumu otrajam kanālam, un tas pārtaps par LTV7. LTV sola, ka mainīsies arī programmu saturs un koncepcija. LTV ģenerāldirektors Uldis Grava uzsver, ka šādas izmaiņas tiek veiktas, lai atgūtu skatītāju un reklāmdevēju uzticību. «Nav pieņemams, ka mēs raidām programmas, kas pašas sevi dēvē par otršķirīgām,» teica U. Grava, piebilstot, ka LTV2 reitingi līdz šim bijuši ne pārāk augsti, un reklāmdevēju uzticība zema. LTV tirgzinību direktors Ivo Kušķis uzsvēra, ka turpmāk LTV valdīšot «stingra cenu politika». Visiem būšot vienādi noteikumi, taču kopumā reklāmas cenas kāpšot. Panorāmas un filmu laikā tā būs visdārgākā. Arī mediju aģentūras OMD Latvia direktors Henrijs Bukovs Db norādīja, ka, ja LTV izdosies sakārtot reklāmas cenu politiku, un reklāmdevējiem nebūs jābaidās, ka rīt kāds tādu pašu reklāmas laiku varēs nopirkt trīs reizes lētāk, tad LTV varētu gūt lielāku uzticību. Viņš uzsvēra, ka LTV jārealizē ļoti spēcīga pašreklāma, lai mainītu sabiedrības skatīšanās ieradumus un LTV 2 reitingi celtos. Līdz šim tie ir bijuši vieni no zemākajiem. H.Bukavs arī norādīja, ka LTV 2 esot bijušas dažas specifiskas programmas, kuras reklāmdevējiem ir pievilcīgas, piemēram, sporta spēļu translācijas un krievu ziņas.

Jaunākie komentāri