«Lufthansa» nosaka jaunus standartus "Premium" klases ceļotāju segmentā 

Lufthansa saviem pirmās klases pasažieriem no 1. decembra piedāvās jaunas iespējas ceļošanā un atpūtā. Ekskluzīvais pakalpojums sāksies Frankfurtes lidostā tikko uzbūvētajā pirmās klases terminālā vai pirmās klases atpūtas telpā. Tādējādi Lufthansa nosaka arī jaunus starptautiskos standartus “Premium” klases ceļotāju segmentā. Īpašie pakalpojumi, ar kuriem Lufthansa padarīs ceļojumu komfortablāku saviem pirmās klases viesiem ir durvju sardze, limuzīnu transfērs tieši uz lidmašīnu, ekskluzīva atmosfēra ar izsmalcinātu restorānu un personisko uzmanību, kas veltīta viesiem. Nākotnē Lufthansa saviem pirmās klases pasažieriem Fankfurtē palīdzēs veikt arī ceļotāju regulārās darbības, kas notiek līdz ar ierašanos lidostā - no mašīnas novietošanas autostāvvietā līdz reģistrācijai, drošības kontrolei un muitai. Šo pakalpojumu mērķis būs ietaupīt pasažiera laiku un padarīt ceļojumu daudz mierīgāku. Pēc Lufthansa izpilddirektora Volfgana Meirhubera uzskatiem, pasažieriem noteikti nepieciešams laiks daudz svarīgākām lietām nekā obligātajām lidostas procedūrām. Pirmās klases pasažieri, kas pavada daudzas dienas lidmašīnās un lidostās, vēlētos paši būt noteicēji pār savu laiku. Lufthansa grib radīt vidi priekš saviem svarīgākajiem klientiem, kas līdzīga ceļojumam privātā lidmašīnā. Pirmās klases 1 800 kvadrātmetru plašajā terminālā Lufthansa pirmās klases pasažieri tagad varēs labāk izmantot savu laiku pirms izlidošanas. Klienta rīcībā ir personiskais asistents visu viņa uzturēšanās laiku lidostā. Viesis var izvēlēties, kā viņš vēlas pavadīt laiku līdz izlidošanai – biznesa ceļotājiem tiek piedāvāta iespēja strādāt pilnīgi privātā ofisā ar telefona pieslēgumu un citiem biroja elementiem. Viesi var relaksēties luksus klases līmeņa istabās, kas aprīkotas ar modernām un plašām vannas istabām, lai nodrošinātu tik nepieciešamo atspirdzinājumu pirms vai pēc garā ceļojuma. Viesi varēs izjust komfortu atpūtas zonas ērtajos dīvānos, mīkstajos krēslos vai relaksācijas krēslos, skatīties televīziju un izvēlēties lasāmvielu no plašā laikrakstu un žurnālu piedāvājumu klāsta. Pastāv arī iespēja skatīties individuāli izvēlētas filmas, klausīties mūziku vai sērfot internetā, izmantojot bezvadu interneta pieslēgumu. Pirmās klases termināla restorānā pavāri gatavo ēdienus viesa acu priekšā. Smēķētājiem ir pieejami atsevišķi cigāru saloni ar uzkožamajiem un dzērieniem. Turpmāk viesiem pirmās klases terminālā vairs nebūs jāiet uz lidostas vārtiem, bet noteiktā laikā pirms lidmašīnas atiešanas šoferis viņus aizvedīs Mercedes S-Class vai Porshce Cayenne mašīnās tieši uz lidmašīnu. Ar pirmās klases terminālu un atpūtas istabām Lufthansa piedāvā jaunu pakalpojumu klāstu saviem labākajiem un vislojālākajiem klientiem, tā ir turpmākā zīme Lufthansa orientācijai uz klientu. Pirmās klases termināls un pirmās klases atpūtas telpas lidostā labi papildina viena otru. Lidsabiedrību biznesā konkurence uz zemes kļūst arvien lielāka. Īpaši tāpēc, ka nākošajos dažos mēnešos lielāka uzmanība tiks veltīta pakalpojumu uzlabojumos uz zemes. Ar jauno terminālu un atpūtas istabām Lufthansa turpina nostiprināt savas vadošās pozīcijas un savu lēmumu pēc noteicošās vietas “Premium” segmentā, lai citas lidsabiedrības novērstos no šī segmenta. Pirmajā decembrī, kad oficiāli tiks atklāts pirmās klases termināls un pirmās klases atpūtas telpas, īpašie pakalpojumi būs pieejami ne tikai pirmās klases pasažieriem, bet arī jaunās programmas “HON Circle” pasažieriem. Šo statusu var iegūt ikviens, kas savāc 600 000 „HON Circle“ jūdzes 2 gadu laikā. Šīs jūdzes var iegūt arī ārzemju lidojumos, ko apkalpo Lufthansa, Lufthansa Regional, Austrian Airlines Group, OT Polish Airlines, Air Dolomiti, Air One vai United Airlines. Jāatzīmē, ka līdzīgu pirmās klases programmu plānots uzsākt 2006.gadā arī Minhenē.

Jaunākie komentāri