Lufthansas programai Miles & More jaunas marketinga aktivitātes. 

Lufthansa (LH) ir izvērsusi mērķtiecīgu marketingu attiecībā uz jūdžu programu "Miles & More". Šī programa paredz dažāda veida atlaides tiem pasažieriem, kuri izmanto Lufthasas vai partnerlidsabiedrību pakalpojumus. Lufthansa ir nodibinājusi jaunu meitas uzņēmumu Miles & More Marketing GmbH, kas speciāli nodarbosies ar šīs programmas pārdošanu un apkalpošanu. Jaunais uzņēmums sadarbosies ar 40 partneruzņēmumiem no dažādām saimniecības nozarēm, piemēram, telekomunikācijas, enerģētika, tansports un ziņu mediji. Šā gada aprīlī tika noslēgta vienošanās ar finansu gigantu Deutsche Bank. Latvijā Lufthansas programa sadarbojas ar 4 autonomām (Europcar, Avis, Sixt, Hertz) un viesnīcu Radisson SAS. Latvijā šī programa darbojas tikai ar tām starptautiskajām kompānijām, kuru sadarbību ir akceptējusi mātes uzņēmums Lufthansa AG.

Jaunākie komentāri