Nākošnedēļ startē reklāmas festivāls "Golden Hammer 2005" 

Ar aicinājumu „measure up” (mēroties spēkiem, idejām, inovatīvām metodēm un citiem radošās izteiksmes līdzekļiem) nākošnedēļ - 25. un 26. augustā - viesnīcā "Reval Hotel Latvija" notiks 6.starptautiskais reklāmas festivāls "Golden Hammer 2005". Festivāls piedāvās plašu izglītojošu programmu ar semināriem, ko vadīs spožas reklāmas zvaigznes, izcilāko reklāmu skati un uzvarētāju apbalvošanas ceremoniju. Šogad reklāmu konkursam pieteikts 741 reklāmas darbs no 12 valstīm. Žūrija tos vērtēs 9 kategorijās: videoreklāma, preses reklāma, vides reklāma, reklāmas kampaņas, tiešais mārketings, reklāmas iespieddarbi, interaktīvie mediji, mediju un sociālā kategorija. „Starptautiskajā reklāmas vidē festivāla vērtības latiņa ik gadus tiek celta jo augstāk. Šo notikumu uz pasaules reklāmas festivālu kartes pamana arvien vairāk starptautiska līmeņa reklāmas profesionāļu, tāpēc saņemam vairāk pieteikumu no ārvalstīm,” informē festivāla direktors Gundars Grāpis. "Golden Hammer" laikā notiks 2 dienu seminārs par tēmu „Inovācijas. Jaunu ideju vērtība”, kur piedalīsies pasaulē atzīti reklāmas jomas speciālisti. Iespaidiem bagāta solās būt pasaulē izcilāko reklāmu skate, kas veidota sadarbībā ar Starptautisko reklāmu filmu arhīvu un pasaulē vadošajiem starptautiskajiem reklāmu festivāliem. Šogad festivāla konkursam pieteiktas reklāmas no Baltijas valstīm, Baltkrievijas, Čehijas, Krievijas, Polijas, Slovākijas, Rumānijas, Ungārijas, Ukrainas un Zviedrijas. Daudz vairāk darbu nekā iepriekš iesniegušas ārvalstu reklāmas aģentūras. Izvērtējot procentuāli pieteikumu dinamiku, īpaši jāakcentē Zviedrijas reklāmas aģentūru aktivitāte (salīdzinot ar iepriekšējo gadu) - pieaugums par 400%, Slovākijas – 460%, bet Čehijai vērojams pat 1000% pieaugums (iepriekšējā gadā pieteikušies 3, šogad jau 30 pretendenti). Lai motivētu darboties Baltijas jaunos reklāmas talantus no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas, un veicinātu reklāmas izglītību, šogad festivālā iedibināta speciālbalva - stipendija 2 gadu studijām „Miami Art School”, kas ir viena no slavenākajām reklāmas skolām pasaulē. Balvu piešķirs Golden Hammer.

Jaunākie komentāri