No «preces iesmērēšanas par katru cenu» uz attīstītu brendingu 

Mūsdienās lielākus panākumus gūs produkts, kura mērķis nav tikt pārdotam ikvienam patērētājam, bet gan atrast īstos pircējus, kas gatavi maksāt par to papildus pievienoto vērtību, ko sev līdzi nes brenda identitāte un brendā ietvertais vēstījums. Tā, apkopojot vispārējās trendences pasaulē, secināja teju visi lektori septītajā Baltijas jūras reklāmas festivālā Golden Hammer. Kopējās pasaules tendences pilnībā sakrīt ar Baltijas tendencēm, konstatēja teju visi runātāji: reklāma ir aizgājusi no «vēstījuma iekalšanas» un «ietekmēšanas par katru cenu» funkcijām («pārdot, pārdot, pēc iespējas vairāk pārdot!») uz brendu identitāšu konstruēšanu un attīstīšanu. Tikai tā ir radītas tādas zīmes kā Apple, Rolling Stones, Ferrari un citas, kas pārdzīvojušas jau daudzas desmitgades un kuru popularitāte ir nemainīgi augsta - un tas panākts, nevis pārdodoties ikvienam pircējam par iespējami zemāku cenu, bet tieši otrādi: meklējot un atrodot to īpašo auditoriju, kas par izcilu (visās nozīmēs) kvalitāti gatavi maksāt vairāk, līdz ar to pievienojoties elitārai subkultūrai.

Jaunākie komentāri