Nordea ievieš pakalpojumu e-rēķini 

Maijā Nordea banka sadarbībā ar informācijas loģistikas risinājumu kompāniju Itella sāk nodrošināt Latvijā maz izmantotu pakalpojumu e-rēķini. Šis pakalpojums tiks sniegts privātpersonām, nodrošinot iespēju apskatīt, izdrukāt, apmaksāt, kā arī saglabāt rēķinus elektroniskā formā par uzņēmumu sniegtiem pakalpojumiem. Šī sistēma strādā kā starpnieks starp uzņēmumiem, kas klientiem izraksta rēķinus par pakalpojumiem, un klientiem, kuri izmanto šo uzņēmumu pakalpojumus. Rēķini tiek ģenerēti un glabājas elektroniskā formā uz Itella serveriem (www.epay.lv). Ingus Grasis, Nordea Latvija klientu apkalpošanas tīkla direktors: “Latvijā Nordea klienti ir sasnieguši rekordaugstu elektronisko bankas pakalpojumu izmantošanas īpatsvaru, veicot vairāk kā 90% no visām transakcijām elektroniski. Tas ļauj salīdzināt Latvijas klientu lietošanas paradumus ar pasaulē modernāko banku rādītājiem attālināto norēķinu sektorā. E-rēķinu ieviešana ir vēl viens nozīmīgs solis e-paradumu izveidē.” E-rēķins būs pieejams automātiski katram Nordea internetbankas lietotājam. Tajā ir iespējams pieteikties dažādu uzņēmumu elektroniskajiem rēķiniem un apmaksāt tos. Šis pakalpojums ļaus apmaksāt tādu uzņēmumu rēķinus kā LMT, Tele2, Latvenergo u.c. Lai izmantotu šo pakalpojumu klientam jābūt tikai elektroniskajam pastam un instalētai programmai Adobe Acrobat Reader.

Jaunākie komentāri