Nordea solījums izkonkurēt jebkuras bankas kredīta procentus ir novērtēts 

Latvijas mārketinga sasniegumu konferences žūrija ir novērtējusi Nordea bankas hipotekāro kredītu kampaņu, kura iekļuvusi 2004.gada Latvijas efektīvāko mārketinga sasniegumu pieciniekā. Tas dod iespēju šai mārketinga kampaņai piedalīties vairāk nekā 1000 Latvijas mārketinga speciālistu balsojumā un iespējas būt atzītai par efektīvāko mārketinga kampaņu Latvijā pērn. Kampaņas efektīvo atdevi apliecina fakts, ka pagājušajā gadā Nordes pārvietojās no 5. uz 3. vietu hipotekāro kredītu jomā un dubultoja savu nekustamā īpašuma kredīta portfeli. Nordea bankas hipotekāro kredītu kampaņu, kuras solījums bija "izkonkurēt jebkuras bankas kredīta procentus", radošo risinājumu veidoja reklāmas aģentūra TBWALatvija. Savukārt mediju plānošanu veica mediju aģentūra OMD Latvia, bet sabiedrisko attiecību (PR) atbalstu sniedza PR kompānija DDB Porter Novelli. Tā kā konferences žūrijā bija arī OMD Latvia direktors un Latvijas reklāmas asociācijas prezidents Henrijs Bukavs, viņam nācies atturēties no to kampaņu atbalstīšanas, kurās kā mediju plānotājs darbojusies viņa vadītā kompānija OMD Latvia.

Jaunākie komentāri