Noskaidrots pastkaršu reklāmas konkursa uzvarētājs 

Pastkaršu kompānija BADDOG pasludinājusi uzvarētāju pastkaršu reklāmas konkursā radošo aģentūru māksliniekiem par labāko reklāmas pastkartes dizainu. Konkursa mērķis bija, radot nelielu sacensību garu mākslinieku vidū, atlasīt pastkartes, ar kurām BADDOG startētu Starptautiskās bezmaksas pastkaršu alianses ikgadējā konkursā. Konkursam tika iesniegti septiņi darbi, ko piedāvāja ne tikai mākslinieki no lielākajām reklāmas aģentūrām, bet arī neatkarīgie mākslinieki, kas savus darbus radījuši reklāmas kampaņu pasūtītāju uzdevumā. Sīvā konkurencē ar minimālu pārsvaru uzvarēja reklāmas aģentūras «Metro Leo Burnett» radošā direktora Bruno Rozes veidotā pastkarte „Netraucēt! Pirmā reize!”. Pastkarte bija Aizkraukles Bankas jauna produkta kampaņas sastāvdaļa. Bezmaksas pastkartes ir vispasaules medijs, kas mērķēts uz izglītotiem un sociāli aktīviem jauniem cilvēkiem. Pastkartes ar reklāmas un sociāla rakstura informāciju ir pieejamas īpašos stendos dažādās kultūras un izklaides vietās.

Jaunākie komentāri