Notiek mārketinga sasniegumu konference 

Šodien notiek mārketinga sasniegumu konference «Password 2006», kurā tiks noteikts arī mārketinga sasniegumu konkursa uzvarētājs. Par pieciem pretendentiem atzīti «Bite Latvija» tirgū ienākšanas kampaņa, teātra izrādes «Alu cilvēks» kampaņa, «Statoil Ultima» kampaņa, «Toxic» kampaņa un «Ford» pārdošanas veicināšanas kampaņa. Žurnāls «Best Marketing» piedāvāja ap 1000 mārketinga speciālistiem nosaukt, viņuprāt, veiksmīgās reklāmas kampaņas, pārdošanas veicināšanas un PR aktivitātes, zīmola ieviešanas projektus vai arī citas ar mārketingu saistītas aktivitātes. Konferencē piedalās vairāki Rietumu analītiķi, tajā skaitā Šeila Baifīlda (Sheila Byfield) no «Mindshare Consumer Insight», Īens Mūrs (Ian Moore), Skotijas vadošās reklāmas aģentūras «Blue Chip Marketing» direktors un grāmatas «Does Your Marketing Sell?» autors. Mārketinga sasniegumu konkurss tiek organizēts vienlaicīgi Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Pagājušā gada konkursa uzvarētājs ir «Nordea» bankas Hipotekāro kredītu kampaņa, bet pirms tam pirmo vietu ieguva brenda «Stendera ziepju fabrika» ieviešana tirgū.

Jaunākie komentāri