Notiks seminārs par veiksmīgas reklāmas radīšanu un pārdošanu 

Apmācību kompānija "Triviums apmācība" 30. un 31.maijā rīko pieredzējušā reklāmas speciālista 'John Welz' vadīto semināru "Kā radīt veiksmīgu reklāmu un pārdot to?". Seminārs galvenokārt domāts radošajiem aģentūru darbiniekiem, kuriem nepieciešams pamatīgāk apgūt "neatvairāmas" reklāmas radīšanas pamatprincipus, kā arī mazāk pieredzējušiem aģentūru projektu vadītājiem un plānotājiem. Semināra mērķauditorija ir arī tādu uzņēmumu mārketinga speciālisti, kuru ikdienas darbā ietilpst darbs ar aģentūrām. Seminārs veidots, lai iepazīstinātu radošus cilvēkus ar "radošo procesu" no paša sākuma līdz beigām – sākot ar brīfiem un stratēģiju līdz ideju radīšanai, no prezentācijas materiālu sagatavošanas līdz pašai prezentācijai un darba radīšanai. 'John Welz' (Lielbritānija) – pasniedzējs ar 34 gadu pieredzi reklāmas biznesā. No 1998. līdz 2000.gadam – radošais direktors aģentūrā "McCann – Erickson" Bukarestē. Kopš 1973. gada darbs "McCann – Erickson" birojos Londonā, Tokijā, Ņujorkā, strādājot ar tādām starptautiskām kompānijām kā "Nestle", "Coca – Cola", "Martini", "Goodyear", "Unilever". 2000.gadā viņš nodibinājis savu uzņēmumu "John Welz & partner", kas sniedz konsultācijas kreatīvajā jomā.

Jaunākie komentāri