Novērtē reklāmu interneta laikrakstos 

Tradicionālajiem laikrakstiem pēdējo gadu laikā bijusi iespēja arvien vairāk gūt no pārliecinoši augošā interneta reklāmas tirgus. E-komercijas pētījumu uzņēmums eMarketer lēš, ka reklāmas ASV laikrakstu interneta versijās gadā nes vairāk kā miljardu ASV dolāru lielu peļņu, summējot visu laikrakstu guvumu kopā, bet 2008. gadā kopējā ASV laikrakstu peļņa no laikrakstu interneta versijās pārdotajiem reklāmas laukumiem jau pārsniegs divus miljardus ASV dolāru. eMarketer rēķina, ka 2004. gadā interneta reklāmas izdevumi sastādīja 3,6% no kopējiem reklāmas izdevumiem ASV. Šogad izdevumu īpatsvars par interneta reklāmu varētu pieaugt līdz 4,6% un 2009. gadā sasniegt jau 7,5%. Paredzams, ka peļņa par laikrakstu interneta versijās pārdotajiem reklāmas laukumiem turpmākajos gados turpinās pieaugt. 2004. gadā peļņas procentuālais pieeaugums attiecībā pret iepriekšējo gadu bija 38%, 2005. gadā tas varētu sastādīt 36% attiecībā pret 2004. gadu, 2006. gadā tie varētu būt +23%, 2007. gadā +16%.

Jaunākie komentāri