Operatori atbild, vai ir normāli maksāt latu par 12 minūšu sarunu 

«Nē, tas nav normāli. Tas nozīmē, ka cilvēks ir uz nepareiza tarifu pāna, kas turklāt absolūti neatbilst esošajai tirgus situācijai. Ja cilvēks maksā tik astronomisku summu par vienu nelielu telefona sarunu, viņam noteikti jāvēršas pie sava operatora un jāpieprasa tarifu plāns, kas atbilst tieši viņa vajadzībām,» atbild Bite Latvija Klientu apkalpošanas vadītāja Oksana Stankeviča. Tele2 klienti ar populārākajiem tarifu plāniem maksā daudz mazāk, atzīmē Tele2 komercdirektors Jānis Spoģis. Viņš klientiem iesaka papētīt savus pakalpojumu lietošanas paradumus, apskatīt jaunākos pieejamos tarifu plānus un izvēlēties sev piemērotāko pieslēgumu, lai varētu ietaupīt.

Jaunākie komentāri