Pieaug interese par degvielas kartēm 

Degvielas tirgotāji atzīst, ka interese par degvielas kartēm, kas dod arī atlaides, augusi līdz ar degvielas cenām. Aptuveni 1/3 Latvijas uzņēmumu ir kāda no kartēm degvielas iegādei. Šobrīd mērķtiecīgi pētīta tikai degvielas karšu izplatība juridisko personu vidū. TNS baltic data hause veiktais pētījums liecina, ka 31 % Latvijas uzņēmumu ir kāda no kartēm degvielas iegādei. Lielākā daļa šo uzņēmumu darbojas tirdzniecības un pakalpojumu sfērās, kā arī rūpniecībā. Attiecībā uz juridiskām personām degvielas karšu tirgus līderis ir Latvija Statoil, ieņemot 48 %. 2. vietā ar 18 % tirgus daļu ir Neste Latvija, bet 9 % daļa ir Lukoil, liecina TNS baltic data hause pētījums. Latvija Statoil dati liecina, ka degvielas karšu lietotāju skaits pieaug gan juridisko, gan privātpersonu vidū pēc visiem karšu veidiem. Latvija Statoil mazumtirdzniecības vadītājs Rinalds Kalniņš norādīja, ka visvairāk izgatavotas jaunas Statoil Extra kartes. Īpaši augsts pieprasījums pēc Extra kartēm bijis janvārī, kad tika palielināta akcīzes nodokļa likme naftas produktiem un degvielas cenas pakāpās par vairākiem santīmiem. SIA Trest Oil Co preses sekretare Evija Ratniece apliecināja, ka, paaugstinoties degvielas cenām, pieaugusi arī klientu interese par Trest degvielas kartēm. «Trest best atlaižu karte ir diezgan jauns produkts, taču, neskatoties uz to, izsniegtas jau ap 10 tūkst. karšu,» atklāja E. Ratniece. Lukoil Baltija R mazumtirdzniecības direktors Aleksandrs Angelopulo norādīja, ka atlaižu kartes pamatā izmanto fiziskās personas, tomēr ir arī uzņēmumi, kas nopērk vairākas atlaižu kartes, kuras izsniedz saviem darbiniekiem. «Karšu realizācija fiziskām personām ir pieaugusi. Mēs visu laiku sūtām uz DUS jaunas karšu partijas — cilvēki interesējas un pērk tās,» atzina A. Angelopulo. Lukoil atlaižu kartes iegādājušās vairāk nekā 15 tūkst. privātpersonu.

Jaunākie komentāri